Bind a socket

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Thu May 4 17:19:28 EEST 2000

On Thu, May 04, 2000 at 01:22:54PM +0300, Michalis Kabrianis wrote:
> On 04-May-2000 Vasilis Vasaitis wrote:
>
> <snip>

> Μπααα... ειδικά αφού δεν ξέρω πως :-)

  Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, αλλά μόλις τώρα δεν σου έδειξα; Εξάλλου, η
σελίδα memset(3) γιατί υπάρχει; Μην τα προσπερνάς κάτι τέτοια· η memset
είναι ANSI C και παίζει παντού, αλλά η bzero είναι του BSD και μια μέρα θα
ψάχνεσαι. Το bzero(3) που έχω μεταξύ άλλων λέει:

CONFORMING TO
       4.3BSD.  This function is deprecated -- use memset in  new
       programs.

> <snip>
>
> Έχεις δίκιο όπως και ο Κώστας (Κοτσόκαλης).

  Ξέχασα να το βάλω στο προηγούμενο μήνυμα, αλλά να κάτι που μπορεί να σε
βοηθήσει (ειδικά αν το μάθεις απ' έξω):

Operator                        Associativity
() [] -> .                      left to right
! ~ ++ -- - (type) * & sizeof   right to left
* / %                           left to right
+ -                             left to right
<< >>                           left to right
< <= > >=                       left to right
== !=                           left to right
&                               left to right
^                               left to right
|                               left to right
&&                              left to right
?:                              right to left
= += -= etc.                    right to left
,                               left to right

--