Bind a socket

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu May 4 13:22:54 EEST 2000

On 04-May-2000 Vasilis Vasaitis wrote:

<snip>

>   Καλύτερα να χρησιμοποιείς την memset(&insock, 0, sizeof insock), που θα
> σου δουλέψει ακόμα και σε PalmOS (λέμε τώρα).

Μπααα... ειδικά αφού δεν ξέρω πως :-)

<snip>
>   Βαριέμαι να το ελέγχω, αλλά δοκίμασε να κλείσεις τις παραστάσεις που
> υποδεικνύω σε παρενθέσεις (την πρώτη βασικά). Μου φαίνεται ότι το sock που
> περνάς στην bind έχει την τιμή 0, η οποία είναι ο fd της προκαθορισμένης
> εισόδου, που προφανώς δεν είναι socket. Επίσης (άσχετο), την μεταβλητή bound
> τι την θέλεις;

Έχεις δίκιο όπως και ο Κώστας (Κοτσόκαλης).
Την bound την θέλω... έλα ντε; Μέσα στους χίλιους ελέγχους γιατί δεν μου
δούλεβε άρχισα να βάζω μεταβλητές παντού (και στην listen πιο κάτω που το έκοψα
πριν το στείλω, κλπ κλπ κλπ)

Ξανά ευχαριστώ

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr