Shetika me apegatastasi...

Giannis Papaioannou jhn at egnatia.ee.auth.gr
Tue May 2 11:40:56 EEST 2000

On Tue, 2 May 2000, NTG21 wrote:

> biazesai kai theleis gia kapoio logo na douleuoun ta panta xoris na
> xodepseis ekeini tin stigmi xrono giati den ton diatheteis tote skeftesai

h epanegkatastsh xreiazete ligotero xrono gia na lyseis problhma me ppp?

> kai tetoies luseis.Stin periptosi tou home user pou sto kato kato den einai
> kai diskolo na balei ta panta apo tin arxi einai polles fores i

ta panta apo thn arxh? mallon den exeis perasei polla pragmata sto linux
sou, an egw apofasiza na perasw ta panta apo thn arxh 8a mou eperne sxedon
mhna gia na to kanw na moiazei me ayto pou exw twra

> epanegatastasi einai i eukoli kai praktiki lusi.Asxeta an emeis prospathoume

eukolh sigoura einai, alla praktikh? an ka8e ligo kai ligaki me to ka8e
problhma pou synantas xrhsimopoieis thn 'eukolh lysh' tote aplos xaneis to
xrono sou kai den a3iopoieis swsta to linuxaki sou, ayth h nootropia den
einai mono twn windows alla kai oswn den xrhsimopoioun arketa to linux,
Egw exw na kanw egkatastash panw apo xrono 3ereis poses ry8miseis
egkatastaseis kai allages exei faei apo tote? pauei na einai mia dianomh
pou thn exeis se cd kai onomazete Slack h' SuSE h' opws allios...