Mandrake & Ellhnika

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Fri Mar 31 01:48:36 EEST 2000

In article <38E39593.5CAF59FD at freemail.gr>,
	djart at freemail.gr (DJ Art) writes:

> "Ειδικά" (για mandrake) είναι απλό .... (μην κάνεις τη ζωή σου δύσκολη
>:-)))

Αυτό το «ειδικά» δεν μου αρέσει καθόλου. Τα ίδια πακέτα ξέρεις ότι
εγκαταστάθηκαν κάτω από Sun; Κατάλαβες τώρα;

> Τί ??

Επειδή βλέπω πως αγωνιάς, άκου τι νομίζω πως γίνεται.
Εξ'ορισμού τα X ψάχνουν με μια συγκακριμένη σειρά διάφορα paths στο δίσκο
για να δουν που θα βρουν το περιβόητο XF86Config αρχείο. Η σειρά είναι ίδια
με αυτή που υπάρχει στο scriptάκι.

Τα νέα όμως Χ έχουν αλλάξει κατά πολύ αυτό το αρχείο - τόσο ώστε να μην
είναι συμβατό το παλιό. Και όχι μόνο αυτό (ίσως μάλιστα και επειδή αυτό)
αλλά η σειρά που ψάχνει τα paths έχει αλλάξει. Η νέα θέση είναι η
/etc/X11/XF86Config

Προφανώς η Mandrake για να φέρει το μέλλον τώρα έχει πειράξει και στα Χ
3.3.Χ που προφανώς έχει στη διανομή της και το default path για το
XF86Config είναι αυτό της 4 έκδοσης (ίσως για λόγους housekeeping).

Καλού κακού και μια μαύρη γάτα κράτησε και την θέση /etc/Xf86Config με
αποτέλεσμα να φυλάσσονται δύο αρχεία -> το scipt τα παίζει :)

> Το *έχω* :)

Για τρέξε την εντολή rpm -qf καθώς και ls -l για κάθε ένα από τα δύο
αρχεία και πες μου...

> Ωραία, όχι σε όλα του συστήματος, αλλά τουλάχιστον σε 2 (στα γνωστά) ή
> μπορείς να ελέγχεις αν στο σύστημα *υπάρχουν* παραπάνω από 1 XF86Config
> και να "κρατάς" ένα και τα υπόλοιπα να τα κάνεις link σε αυτό ....
> (πραγματικά, μπορείς να κάνεις ότι θέλεις) ....

Θα πρότειναι σε όλα (τουλάχιστον σε αυτά που θα έχω rw permission (μη σε
παραξενεύει αυτό - φαντάσου πως μπορεί κανείς να βάλει ελληνικά και σε ένα
δικτυακό μηχάνημα.

> Τελικά, γίνεται να καταλάβεις ποιό από τα XF86Config "λαμβάνεται υπ'
> όψιν" από το συγκεκριμένο σύστημα ???

Πέρα από το να διαβάσεις τα manual που το λένε καθαρά;
Φυσικά και υπάρχει μια brute force τεχνική: μεταφέρεις και τα δύο αρχεία
κάπου άσχετα και βάζεις τα Χ να τρέξουν :)
(Χμ, τώρα που το σκεύτομαι για κάν'το και πες μου τι λάθος βγάζει;)

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: