installation

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Thu Mar 30 10:55:14 EEST 2000

On Thu, 30 Mar 2000, DIMITRIOS wrote:

> Vre paidia mipos xerei kaneis pos tha kano to cd drive mou markas sony
> montelo(cdu33A) na kanei  auto probe?

Apo thn tekmhriwsh tou kernel:

     These CDROM drives have a spring-pop-out caddyless drawer, and a
     rectangular green LED centered beneath it. NOTE: these CDROM drives
     will not be auto detected by the kernel at boot time; you have to
     provide the interface address as an option to the kernel at boot time
     as described in Documentation/cdrom/cdu31a or fill in your parameters
     into drivers/cdrom/cdu31a.c. Try "man bootparam" or see the
     documentation of your boot loader (lilo or loadlin) about how to pass
     options to the kernel. The lilo procedure is also explained in the
     SCSI-HOWTO.

Elpizw mono na exeis to CDROM syndedemeno sto swsto interface (Sony CD
interface h Multi-CD Sound Blaster h symbath), giati sto IDE bus de tha
doulepsei kala. [1]

To parapanw ypothetei oti ksereis to I/O port kai IRQ (an exei) tou
interface. Mia matia sto /usr/src/linux/drivers/cdrom/cdu31.c tha se
boithisei edw (to CDU33 exei ton idio driver me to CDU31).

> Mou kanei problems i siskeui tou cd

  <DIV CLASS=innocent> Giati antidaneizesai th leksh "problhma"; An den
apatwmai einai ellhnikh, kai sxetika koinh, opote den dikaiologeitai na thn
grafeis sta agglika epeidh den thymasai thn ellhnikh ekdosh. </DIV> [2]

A.

[1] Gia times tou "kala" pou plhsiazoun asymptwtika to "katholou".
[2] <flame> An diabazete mail me WWW browser, kakws. :-) </flame>