FAQ question (greek in list/newsgroups)

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Thu Mar 30 11:04:13 EEST 2000

On Tue, 28 Mar 2000, DJ Art wrote:

> 2 ερωτήσεις έχω:
>
> 1) Στην ερώτηση: "πώς στέλνω σωστά μηνύματα που περιέχουν ελληνικούς
> χαρακτήρες??"
>
> η απάντηση πρέπει να περιέχει τίποτα άλλο εκτός από το "να ορίσετε το
> encoding/charset/whatever ως iso-8859-7" ??? Μπορεί να προστεθεί τίποτα
> άλλο ???

  Από τεχνικής πλευράς, θα ήταν καλό και το transfer-encoding να μην είναι
8bit. Υπάρχουν πολλοί mail servers που δεν είναι 8-bit-clean, με
ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Στη δική μου περίπτωση το συνηθισμένο είναι να
έχουν αφαιρεθεί όλοι οι χαρακτήρες με το 8ο bit αναμμένο, οπότε τα μηνύματα
είναι μεγάλες σειρές από κενά, στίξη και ορολογία. Οχι πολύ καταληπτά. :-)

  Ενα quoted-printable ή base64 είναι πάντα καλή ιδέα.

A.