x-isp install problem

Harris M xarism at chania-cci.gr
Thu Mar 30 12:44:30 EEST 2000

Εάν προσπαθήσατε να συνδεθείτε με το kppp και πήρατε το μήνυμα "pppd died
unexpectandly", τότε πρέπει να τσεκάρετε κάποια πράγματα: εαν υποστηρίζει ο
kernel σας PPP, εάν έχετε δηλώσει τους DNS του Provider, εάν υπάρχει η
γραμμή lock στο αρχείο /etc/ppp/options (εάν υπάρχει σβήστε την). Καλό είναι
να διαβάσετε και το help του kppp, γιατί είναι αναλυτικότατο και θα σας
λύσει το πρόβλημα που μπορεί να έχετε.

Koita kai : http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319/

I Margiolakis Xarilaos   I
I xarism at chania-cci.gr I