Question (on Slack7) keywords: inodes kppp cdaudio

DJ Art djart at freemail.gr
Wed Mar 29 02:45:44 EEST 2000

Christos Ricudis wrote:

> Epeidh den nomizw na exeis katalabei ti einai ena directory,

νομίζεις :-)

>ti antiproswpeyei to bytes/inode ratio

εδώ έχεις δίκιο.

>(den kserw an exeis
> aporia kai gia to ti einai byte h inode) :

Τσου. Απλά τυχαίνει :-) κάθε φορά που "υστερώ" σε κάτι και είναι στο
queue για διάβασμα .... να κάνω ερώτηση και να "ευαίσθητοποιείσαι" :-))
(στατιστικά αποδεδειγμένο .....) !!! 8-))

> Ena directory einai (opws (8a eprepe na einai) sxedon kai ka8e allo pragma sto
> unix) ena arxeio.

Ακριβώς.

> To mege8os enos directory einai, aplws, to mege8os enos directory. Kai den exei
> kammia apolytws sxesh me to bytes/inode ratio. Aplws sto prohgoumeno systhma
> sou den etyxe na exeis arketa arxeia mesa se ena directory wste na to
> megalwseis panw apo 1k.

Μισό λεπτό. Κατ' αρχάς, στο προηγούμενο μήνυμα .... δεν ανέφερα δίπλα
από τη λέξη "κατάλογος" τη λέξη "άδειος" ...

Επομένως, (λέω εγώ, δεν ξέρω αν είμαι λάθος, απλά αυτό μου έχει
"εντυπωθεί") ο άδειος κατάλογος "πιάνει" ένα inode.

ΠΡΙΝ: Οπότε σκεφτόμενος ότι bytes/inode ratio είναι πόσα bytes πιάνει
ένα inode, άρα ο κατάλογος θα έπρεπε να ήταν 1024 (εφόσον το ratio είναι
τόσο).

ΤΩΡΑ: Μου είπες ότι αυτό είναι λάθος (λογικά, όμως, δεν θα έπρεπε να
ήταν inodes/bytes αν μιλάμε για filesystem ??? γιατί ονομάζεται
bytes/inode ???)

> Twra. To bytes/inode ratio dhlwnei *aplws* kai *mono* posa inodes 8a
> dhmiourghsei to mke2fs sto filesystem (den koitakses ta archives :PPP, exw
> ksanagrapsei ektenes article gi'ayto). PROSOXH - DEN EINAI ALLOCATION SIZE h
> fragment.

Ωχ, αφού ξέρεις, πώς :) σε ακραίες περιπτώσεις, παράγεται το "ίδιο"
αποτέλεσμα ... προφανώς δεν κοίταξα archives, αφού τα διαβάζω "όλα".
(βέβαια, αν θυμόσουν έτος, τότε θα κοίταζα τώρα κιόλας) :-))

>To gegonos oti ekfrazetai se bytes/inode se kanei na nomizeis oti to
> minimum allocation size enos arxeiou einai osa bytes dhlwseis sto ratio, alla
> den einai etsi.

Το minimum allocation πώς/από πού/με τί ορίζεται ???

[1] "Βάρα αλύπητα" :-)) καθώς είναι ήδη αργά και μπορεί να γράφω "άλλα
αντί άλλων (=προφέρεται=αλα,ντάλον :) "
[2] Documentation για όλα αυτά ???
[3] Τελικά, έλεγξα με το tune2fs και πράγματι είχα δίκιο, αφού "μου
ξέφυγε" ένα partition και είναι με 4096 b/i .... (και ναι είναι αυτό, το
οποίο υποψιάστηκα παρατηρώντας το μέγεθος των άδειων καταλόγων).