Plex86 aka FreeMWare

Panos Katsaloulis teras at Talos.teras.gr
Tue Mar 28 16:40:21 EEST 2000

Oxi mono alla3e onoma, alla kai to Bochs poy anhke ston idio typo
agorasthker apo thn Mandrake

http://www.linux-mandrake.com/en/announce-bochs-20000323.php3

Malista to edwse pisw (h Mandrake) ws open source.

Gia osoys den 3eroyn to Bochs einai enas software-machine emulator, kati
san to VMWare, mono pio palio kai _XWRIS_ apaithsh na yparxei to idio
hardware me ayto opy e3omoiwnetai apo katw toy. San na leme na e3omoiwneis
ena PC ( i?86 ) katw apo alpha 'h G4. Poly kalh doyleia an kai mh apodotikh
an 9eleis na e3omoiwseis idias <<poiothtas>> hardware.
To FreeMWare (twra Plex86) 9a trexei native kapoion kwdika, opws akribws
kanei to VMWare.

Mia poy o typos telika katafere na poylhsei to Bochs (trwgotan edw kai
kairo) kai malista na ginei open-source, mallon h free ekdosh toy VMWare
den apexei toso makria. (Oxi oti me xalaei na pernw ka9e mhna neo licence
apo to site ths VMWare, alla...)

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: