Huh?

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Tue Mar 28 16:32:39 EEST 2000

In article <38E04E96.61ED9F2A at finecon.gr>,
	panzer at finecon.gr (THEMiS PAPASSiLEKAS) writes:
> Den ksexasane kati? Opws mia ekdosh 5.0 px?
>
> America Online Inc.'s Netscape Communications Corp. subsidiary
>                 said Monday that the beta version of its Netscape 6 Web
> browser

Xm, isws exei sxesh me to oti yparxei hdh enas Netscape 5 ws "open source",
opote toso gia na mh ginetai "mperdema" oso kai gia na fanei h
"anwterothta" toy, phdh3an ena version.
Mhpws apla h AOL den psilogoystarei to gegonws oti h Netscape prwthtera
eixe dwsei ws open source ton 5; Den exei thn idia gnwmh arage;

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: