project

nikolas at glossa.net nikolas at glossa.net
Tue Mar 28 18:07:41 EEST 2000

Το "project" αποδίδεται στην Ελληνική ως σχέδιο, μελέτη, πρόγραμμα ή έργο
(τεχνικό συνήθως).
Αν θεωρήσουμε ότι οι ομάδες του hellug είναι ομάδες εργασίες, εργασιών για
την ακρίβεια, τότε μπορούν κάλλιστα να χαρακτηριστούν τα projects, εργασίες
ή μελέτες ή έργα.

Νίκος Βασιλάκος
υπεύθυνος γλωσσικών θεμάτων & διαδικτύου
Περιοδικό NEMECIS