Question (on Slack7) keywords: inodes kppp cdaudio

DJ Art djart at freemail.gr
Tue Mar 28 01:57:14 EEST 2000

(subject, ε ?? :-))

Έχω 3 απορίες (που προέρχονται από slack 7)

1) Πώς μπορώ να μάθω με πόσα bytes/inode είναι φορμαρισμένα τα ext2
partitions ??? Παρατήρησα πως μερικοί φάκελοι πιάνουν 4096 bytes, άλλοι
1024, άλλοι 2048 και άλλοι 3072, ενώ στο RedHat π.χ. πιάνανε 1024 όλοι
(αλλά, φυσικά, δεν είναι "εκεί" το θέμα, αλλά στο ότι κατά την
εγκατάσταση του Slack, του είπα να είναι όλα τα Partitions φορμαρισμένα
με 1024 bytes/inode ...  l-)

2) Λοιπόν, αρχικά ο Kernel ήταν με υποστήριξη του ppp ως module. Μετά το
recompile, έ, είπα να το βάλω (Y) μέσα στον πυρήνα. Τώρα, το kppp στην
αρχή διαμαρτύρεται πως δεν υπάρχει ούτε υποστήριξη στον πυρήνα, ούτε σαν
module. Μετά από αυτό, συνεχίζει κανονικά και συνδέεται κανονικά. Αν
απο-συνδεθώ, κλείσω το kppp και το ξανανοίξω (χγφρμλτ ...) τότε δεν
διαμαρτύρεται. Αν κάνω reboot πάλι διαμαρτύρεται. Σημείωση πως γενικά,
τίποτα άλλο δεν "διαμαρτύρεται" .... ούτε xisp, ούτε με minicom, ούτε με
script ......    !!!! (????) ???

3) E, στο redhat, υπήρχε μεν το auto-mount .... τέλος πάντων. Εγώ αυτό
που θέλω να κάνω είναι το εξής: Όταν βάζω ένα audio-CD να φαίνονται τα
Tracks σαν TrackXX.cda όταν πηγαίνω στο mountpoint κατάλογό τους ....
(στο redhat γινόταν, αλλά νομίζω πως δεν "είχε" τίποτα να κάνει ο
auto-mounter .... όλο αυτό γινόταν με unmounted το CD) .... Βέβαια, το
audio λειτουργεί κανονικά, οι cdplayers δουλεύουν ..... αλλά εγώ θέλω τα
αρχεία για το xmms .. Γίνεται ??

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |