Kakia.

chris chris.skliris at mailcity.com
Mon Mar 27 02:54:32 EEST 2000

Michalis Kabrianis <kabrianis at hellug.gr> wrote in message
news:XFMail.20000324133819.kabrianis at hellug.gr...
> Tha ginw ligo kakos.
>
> Mipws prepei kathe fora poy bazei to RAM kapoio distribution tou Linux, na
> gyrizoume tin lista se restricted mode, kai na stelnoume ston kathena pou
> grafetai stin lista to FAQ kai tin dieythynsi twn archives? (gia na min pw
OLA
> ta archives kai ginw POLY kakos).

Αν επιτρέπεται να επεμβω λιγακια καθως μου φαίνεται ότι εγω προκάλεσα όλη
αυτή την αναζήτηση σας για εμάς τους νέους στο LINUX:

1ον: Το Linux έχει δυναμική μόνο εφόσον έχει και ευρύα αποδοχή...

2ον: Δεν μπορείς να υποστηρίζεις μια θέση (ότι πχ το LINUX και οποιοδηποτε
άλλο UNIXοειδες είναι "καλυτερο") χωρίς να έχεις δημιουργήσει τις καταλληλες
δομές (πχ Mailing lists, FAQs κτλ) για να την υποστηρίξεις.

3ον: Το RAM και κάθε περιοδικό που "βγαζει" μια έκδοση στο ευρύ κοινό μόνο
καλό μπορεί να κανει σε εσάς τους έμπειρους (βλ. δουλειές και money
μελλοντικα) παρά κακό.

4ον: Σε καποιες φάσεις η κουβεντα μέχρι τώρα ήταν αρκετά υποτιμητική αν οχι
ρατσιστική απέναντι σε αυτους που προσπαθειτε να πεισετε (πουλατε
"βριζοντας" τον πελάτη;).

5ον:Στεινουμε LINUX  γιατι ψαχνομαστε και σιγουρα οχι για να κανουμε τη ζωη
δυσκολη σε καποιους που ουτε καν γνωρίζουμε...

6ον: Έχω βρεθει στη θέση σας και δεν είναι καθόλου ωραίο το γνωρίζω πολυ
καλά...

Για όλα αυτά λοιπόν σας παρκαλώ να ξανασκειφτείτε τις θέσεις σας και την
αντιμετώπιση των νέων στο LINUX. Ενα πράγμα που έμαθα μέχρι τώρα είναι ότι η
γνώση είναι άχρηστη αν είναι στάσιμη και δεν διοχετευται σε νέα μυαλά. Εσείς
είστε η εμπειρία κα εμείς το νέο αίμα... Δεν θεωρείται ότι χρειάζονται και
τα δύο;

_Λύση_;

Γιατι δεν φτιάχνεται ένα mailing list με το καταλληλο όνομα που θα μπορει ο
νέος χρήστης να ρωτάει και κάποιος από εσας να την παρακολουθεί (ίσως όλοι
εκ περιτροπής) και να δίνει τα κατάλληλα links στα FAQs; Ταυτόχρονα αν
κάποιος κάνει με ερώτηση "νέου" σε αυτό το mailing list εδω να τον στέλνατε
στο (το όνομα είναι τυχαίο και ενδεικτικό) newusersFAQ.linux.greek.users;

Chears Lads
ChrisS

"Mind is like a parachoute...It funtions only when it is open..."