Clock

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Thu Mar 23 23:23:13 EET 2000

In article <8bdo0v$lbf$1 at edessa.topo.auth.gr>,
	"chris" <chris.skliris at mailcity.com> writes:
> Exw ena mikro problhmataki....

To problhma einai sthn anikanothta twn windows na katalaboyn wra se
morfh GMT (Greenwitch Mean Time).

9a moy peis, giati, 9a eprepe;

Fantasoy ston idio ypologisth na exeis 2 egkatastaseis windows - p.x. mia
gia na kaneis tis dokimes soy kai mia sobarh me dyo tria ergaleia gia thn
doyleia soy.
Kai erxetai ekeinh h rhmadomera poy oloi bazoyme ta rologia mia wra mprosta
('h pisw). Bootareis me to ena win, OK, soy leei oti alla3e h wra, thn
bazei mprosta kai einai oloi eyxaristhmenoi.
Meta apo 1-2 meres bootareis sta deytera win. W! toy 9aymatos se eidopoiei
pws alla3e h wra kai ta sxetika.
Apotelesma: soy bazei _kai_ayto_ to roloi 1 wra mprosta.

Epekteine thn logikh gia N leitourgika poy mporeis na exeis ston
ypologisth. H wra 9a einai panta la9os kata (N-1).

Ti mporei na ginei gia ayto;

An to hardware roloi toy ypologisth edeixne mia panta sta9erh kai
ane3arthth apo kalokairia kai xeimwnes wra, opws h GMT, tote thn wra pou
bootare to leitourgiko kai setare o ypologisths to roloi systhmatos, ekeinh
thn wra "on the fly" na ka9orize thn "pragmatikh wra", ypologizontas thn
zwnh wras poy briskesai kai opoies alles dior9wseis p.x. gia thn 9erinh wra.
Kanena leitourgiko den 9a peiraze to roloi kai ola 9a phgainan "roloi" :)

Opws katalabaineis ta windows paraeinai "spoudaia" gia na katalaboyn pws
mporeis na exeis 2o leitoyrgiko ston ypologisth soy (akoma kai an ayto to
leitoyrgiko einai ta idia ta windows).

E, gia ayton ton logo to Linux pali dinei lysh, setarontas to etsi wste na
katalabainei pws h wra toy rologioy toy ypologisth _den_ einai se GMT.

Pws 9a to kaneis ayto to afhnw ws askhsh ston anagnwsth.

> Any hints guys. H lysh na diwksw ta win 8a 8ewrh8wi biastikh mias kai kalo
> to mandrake alla pou einai ta paixnidia kai ta ellhnikasto staroffice?

Ellhnika sto StarOffice!!!
Edw moy pathses ton kalo : exeis diabasei to antistoixo HOWTO!;
(akoloy9hse ta links sto www.hellug.gr)

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: