SB LIVE HEEEELPPP!!!!

Panagiotis K. Prokopiou redarrow at x-treme.gr
Thu Mar 23 20:09:52 EET 2000

KATARXHN SYGNOMH POU PARAKOUO TON LISTARXO :)

thelo na po oti to linux exei mia nootropia telios diaforetikh apo ta windows.
Eno loipon ta windows mporoun kai ta "leitourgoun" oloi giati me diaforous
tropous ta "emathan" apo kollhtous, filous h' kai akoma vghkan stous dromous
kai rotagane tous perastikous (sthn kaluterh periptosh na exoun diavasei kai
ena biblio tou styl "windows me eikones") sto linux ta pragmata den einai etsi.
Sto linux prota psaxneis sto internet, psaxneis sta how-to's, psaxneis...
psaxneis... psaxneis.... PEIRAMATIZESAI xoris fobo kai an den ta katafereis 'h
agorazeis kapoio biblio h' rotas. To na ksereis na patas mono to "k" tou kde
den se kanei xrhsth toy linux. Eytuxos h' dustixos to linux apaitei psaksimo.
Gia na to fortoseis kai na to trekseis prepei na eisai psagmenos H na exeis thn
thelhsh na matheis (ki opote psaxneis...)

Defteron opos les eisai kainourgios edopera. Nomizeis oti mporeis me thn mia
pou kapoios tha sthn "pei" kata th gnomh soy na ton katsadiaseis? Katse kana
dio bdomades, des to klima kai vasei aftou tou klimatos krine an ontos ta
legomena toy sunomilhth sou einai pragmati prosblhtika. An htan etsi o Ricudis
tha htan sthn kata-black list :) (ta onomata einai tuxaia kai oudemia sxesh
exoun me thn pragmatikothta)