15 Erwtiseis Krisews

Panos Kavalagios P.Kavalagios at hydro.ntua.gr
Thu Mar 23 10:58:58 EET 2000

Ο Αντώνης είπε:

Τα passwords όχι μόνο αποθηκεύονται σε κρυπτογραφημένη μορφή, αλλά και είναι
αδύνατο από την κρυπτογραφημένη να βρεις την κανονική (μόν οτο αντίστροφο
γίνεται).

Εσύ είπες:

pistevo eod kaneis la8os...
boreis na to breis oxi panta omos

Εγώ καταλαβαίνω:

Ο Αντώνης, σύμφωνα με σένα, κάνει λάθος στο ότι είναι αδύνατο από την
κρυπτογραφημένη μορφή να πας στην κανονική! Δηλαδή μπορείς να κάνεις το decrypt,
αλλά όχι πάντα σύμφωνα με σένα.

Και σου απαντώ:

Δεν γίνεται σου λέμε να τα δεις, γιατί η κρυπτογράφηση είναι one-way και δεν
μπορείς να κάνεις decrypt.

Μου απαντάς:

ayto eipa kai ego re!
boreis na to breis (meso twn crackers as poume) alla oxi panta.
exallou to idio eixa grapsei kai sto proto post mou!

Στο πρώτο σου ποστ είχες γράψει:

loipon ayto den to xero alla ap'oti exo diabasei den nomizo oti o root
borei na dei ta passwd twn user!
alloste giati na ta dei, den exiperetei tipote...

Συμπέρασμα:
    Δεν μπορώ να είμαι μέσα στο μυαλό σου και να καταλαβαίνω τι ήθελες να γράψεις.
Ο Αντώνης σίγουρα δεν κάνει λάθος στην πρότασή του ότι η κωδικοποίηση των
passwords είναι one-way! Το ότι μπορείς να το βρεις, είναι άλλο καπέλο που δεν το
έθιξε.

Υ.Γ. telika ontos den boreis na diabaseis kala ta greeklish ;P
Ιδιαίτερα έτσι όπως γράφεις εσύ, έχω μεγάλο πρόβλημα. Ένα review των όσων γράφεις,
θα μας γλύτωνε από πολλά μαργαριτάρια ορθογραφικά και όχι μόνο! :-)

--
Παναγιώτης Θ. Καβαλαγιός
Πολύτεχνος Ηλεκτρομηχανικός