15 Erwtiseis Krisews

Αναστασάτος Βασίλειος B.Anastasatos at pmail.net
Thu Mar 23 11:53:17 EET 2000

DJ Art wrote:

> Μερικές φορές καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς :-))
>
> Αυτό που λές για τις RedHat/SuSe/Slack είναι λίγο βλακεία (με το
> συμπάθειο). Τί θα πεί "το καλύτερο υποστηριζόμενο" ??? (Σκέψου πρίν πείς
> κάτι).

Για να λυθεί μια παρεξήγηση που δημιουργήθηκε σε βάρος του φίλου μου του
Αντώνη, εξηγώ ότι οι "15 Ερωτήσεις" στάλθηκαν στα  newsgroups
ntua.comp.linux και local.linux.greek.users και όχι στη λίστα. Ο Αντώνης
διαβάζει ntua.comp.linux και αυτή την ομάδα είχε στο νου του όταν
προχωρούσε σε κρίσεις σχετικά με τις "καλύτερα υποστηριζόμενες διανομές
εδώ μέσα", και όχι τη λίστα. Προφανώς δεν πρόσεξε ότι η απάντησή του
στάλθηκε και στο news gateway της λίστας και ως εκ τούτου δεν έχει ιδέα
τι του έχετε απαντήσει. Για τον ίδιο λόγο ήταν πολλές και οι απαντήσεις
στις "15 Ερωτήσεις", διότι οι μισές τουλάχιστον ήρθαν συστημένες απ'
το ntua.comp.linux, χωρίς πάλι να το ξέρουν όσοι τις έστειλαν και χωρίς
να είναι ενήμεροι για τις απαντήσεις σας.

Μια άλλη παρεξήγηση έχει να κάνει με τα MIME boundaries που δε βάζει
σωστά ο MUA των αποστολέων των "15 Ερωτήσεων". Στην πραγματικότητα, οι
headers των "15 Ερωτήσεων" είχαν φτιαχτεί σωστά και στο ntua.comp.linux
το μήνυμα διαβαζόταν μια χαρά. Κατά την προώθησή του, όμως, στη λίστα
μέσω local.linux.greek.users αφαιρέθηκε απ' τον header το

	 boundary="------------C4C99ADFEAF5ADA579C2746E"

που βρισκόταν αμέσως κάτω απ' το

με τις ανάλογες συνέπειες.

Φιλικά,