Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Wed Mar 22 12:00:08 EET 2000

** Disclaimer: to mhnyma einai gia Linux BBSing software. *Linux* BBSing
** software. (gia na doume, tha apofygoume ta klassika "eisai ektos
** thematos" problhmata afth th fora;

On Tue, 21 Mar 2000, Christos Ricudis wrote:

> Egw pantws meta apo merikes petamenes o8ones ebala myalo kai energopoihsa to
> DPMS. Ta monitors einai ta mona tmhmata enos ypologisth poy PREPEI na ta
> sbhneis otan den ta xrhsimopoieis :/

  Afto eksypakouetai. Exw ena glykouliko Compaq 151FS, alla einai apo
deftero xeri kai to prosexw. Einai omws to prwto mou monitor me aftomato
power saving. Ola t'alla eixan (kai exoun) xeirokinhto. Ta sbhnw otan den ta
xreiazomai.

> Ton rwthsa "Me sygxwreite kyrie majordomo, mhpws 8a mporousate na me
> plhroforhsete gia ta melh tayths ths listos?"
>
> Moy apanthse me kati perierges brisies sta agglika poy den katalabainw :^(.

  Den exoun egkatasthsei thn AI ekdosh;

$ mail <<EOF majordomo at weisenbaum.org
Posa melh exeis re sthn linux-greek-usek-users;
EOF
$ sleep $A_BIT
$ tail $MAIL
From: majordomo at weisenbaum.org

Please tell me more about your family.

> A, kai kati allo. To skeftomai sobara na ksananoiksw to BBS poy eixa kapote.
> Etsi gia thn plaka kai mono. Kapoy akousthke oti sfiggeis kalo custom BBS
> software gia Unix - o,ti eida mexri shmera me afhse anikanopoihto. :>

  To lene Megisto (long story), h trexousa ekdosh einai h 0.98 (poly
statherh, alla thn krataw sto 98 giati thelw na balw arketa features akoma
mexri na proxwrhse se feature freeze sthn 0.99) kai mporeis na to breis se
dyo shmeia:

  (a) ftp://ftp.tardis.ed.ac.uk/users/alexios/megistos

  (b) Sthn (dwrean) G.A.T.E. BBS, opou mporeis na mpeis me dyo tropous:

      (1) telnet://acrogate.org:1025   (22.00-01.00 wra Elladas)
      (2) thlefwnika, sta 8231753, 8815616, 8816312 kai alla dyo pou de
          thymamai. Ta modems pane mexri 33600.

  De sou synistw na ta pareis apo th BBS, to source code einai terastio.
Perna apo to FTP site kai meta perna apo th BBS an exeis problhmata (yparxei
ena support club [aka SIG, aka group, etc] onomati /Megistos -- grapse
/go megistos ap'opoudhpote). Mporeis na peraseis gia na deis tis dynatothtes
tou systhmatos prin ta skaseis ston OTE gia download. :-/

A.