15 Erwtiseis Krisews

DJ Art djart at freemail.gr
Wed Mar 22 23:42:00 EET 2000

Antonios Christofides wrote:

> Για το Corel Linux δεν έχουμε ακούσει καλά λόγια, και πάντως δεν το
> έχει κανείς εδώ μέσα, που σημαίνει ότι δεν θα μπορούμε να σε
> βοηθήσουμε εύκολα. Το καλύτερα υποστηριζόμενο Linux εδώ μέσα είναι το
> RedHat, αλλά διαθέτουμε επίσης SuSE και Slackware.

Μερικές φορές καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς :-))

Αυτό που λές για τις RedHat/SuSe/Slack είναι λίγο βλακεία (με το
συμπάθειο). Τί θα πεί "το καλύτερο υποστηριζόμενο" ??? (Σκέψου πρίν πείς
κάτι).

Λοιπόν, το Corel το έχουν αρκετά άτομα, είναι Linux. Αυτό που έχω
συμπεράνει τώρα τελευταία που "άλλαζα" διανομές σαν πουκάμισα ήταν πώς
όλα είναι ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑ: ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ LINUX. Κανένα δεν έχει προβλήματα: ότι
hardware βλέπει το ένα, το ίδιο και το άλλο ..... κλπ κλπ ....

Πάντως, δεν ξέρω τί φταίει και στο mailbox δεν έφτασε το 15 Ερωτήσεις
κλπ κλπ .... αλλά μόνο όλα τα replies :-( και έτσι, δεν βλέπω την
ερώτηση για το Corel :-(
(Λέτε να φταίνε τα Win2000 ???? καλά μην βαράτε, μπήκα για multiplayer
games ..... οπότε ..... :-(    )