15 Erwtiseis Krisews

root broxopoios at hack.gr
Wed Mar 22 15:36:46 EET 2000

OLga+NaTaLia wrote:

> Erwtisi 1:
> Exw ena disko pu exei mesa ta Windows2000, to redhat6.1, to
> Caldera2.3, kai to Suse6.2
> Ayto pou 8a i8ela na ma8w einai an mporw na kanw mount apo to redhat
> ta ypoloipa 2 linux leitourgika kai antistrofws fysika
> ??

mount -t (vfstype) /dev/hdxx /mnt
opou vfstype as  gia ta unix to ext2 (i den bazeis tipota)
gia ta win200 mallon to vfat (den exo 2000, gia ta 98 ayto)
kai hdxx o diskos/partition pou exeis to ka8e leitourgiko pou 8es mount
ayto isxiei kai gia suse kai gia caldera ap'oti xero
apo win2000 den nomizo, iparxei(ipirxe) kapoio proggy kapou kapote

man mount basika ;)

> Erwtisi 2:
> Exw kai ena allo pc, to opoio exei mesa ta Windows98 kai to Caldera2.3
> episis. An telika kataferw na ftiajw to diktyo
> pou oneireyome edw kai kairo me to parapano pc (erwtisi-1) 8a mporw na
> kanw mount kai na diaxeirizome ta arxeia tou
> enos pc me to allo ?

fisika. allos poio to noima na legetai diktio

> Erwtisi 5:
> Exw akousei oti an syndeese se kapion proxy server sigoura exeis
> asfaleia, alla gia na synde8eis 8a prepi na exeis diktyo
> Episis, prepi na exw ISDN grammi i kai me dialup eimai OK ??  Ali8eyei
> ayto?

e???

> Erwtisi 6:
> Den exw mpei POTE sto internet me to linux, mia to modem itan winmodem
> , ystera pira kainourio modem me ayto pu syndeome twra (mono apo
> Windows), to opio einai bebaia ejwteriko alla to redhat mou den to
> blepi me tipota. To modem to opoio to agorasa ejwteriko gi ayton to
> logo (gia na mpeno apo lin sto internet)

asxeto. kai me esoteriko boreis, apla na min einai winmodem einai to
8ema

> [...]
> gi'ayto. Ayto pu me exei synarpasei perissotero
> einai oti ypostirizei ta panta kai ayto mou dinei ena kalo kinitro gia
> na "petajw" to caldera kai na balo to corel. Me to ske-
> ptiko fysika, na anagnwrisei to modem mou (xixixiixxi) kai na mpo
> epitelous sto net. An exei kapios dokimasei to corel
> i estw an jerei an anagnwrizete to modem mou, as apantisei..
>
> Kai as ypo8esoume oti anagnwrizete, giati den pernei i red hat kai
> opoiadipote alli distribution tis libraries apo to corel
> kai na tis xrisimopoiisei sto diko tis systima, den isxyei to open

basika ta exoterika modem ap'oti xero den 8eloun eidikes libraries.opote
to modem sou kanonika an den eiani winmodem 8a ipostirizetai ap'osa
xero. Btw ego gia to corel exo akousei polla kaka logia.

> Erwtisi 8: (NTUA)

2:10 m nomizo

> Erwtisi 9:

kane umount ekei pou 8es na kaneis tin fsck kai trextin (tin fsck)

> Erwtisi 13:
> Otan syndeome san root, den jerw pos mporw na dw ta passwds. Oxi
> bebaia apo to arxeio /etc/passwd dioti ta passwds
> eki einai ola kryptografimena. Den yparxei kapio arxeio pu na periexei
> ta passwds kanonika?? oxi me kryptografisi ?

loipon ayto den to xero alla ap'oti exo diabasei den nomizo oti o root
borei na dei ta passwd twn user!
alloste giati na ta dei, den exiperetei tipote...

des erotisi #1

loipon exo kai ego liges erotiseis

#1 giati exeis 3 Linuxoeidi OS? giati dne bazeis ena kai kalo?
#2 epeidi apantisa se apories sou 8a mou steileis mia olosomi photo

--
Broxopoios
Sotiris K.

http://www.hack.gr/users/broxopoios