Kalivatsis pronounce linux as...

DJ Art djart at freemail.gr
Wed Mar 22 11:19:59 EET 2000

"Panagiotis K. Prokopiou" wrote:

> Λίνουξ. (δεν ξέρω αν είδατε το ΑΜΑΝ... αλλά το θέμα δεν είναι αυτό)
> Το θέμα είναι πώς τελικά προφέρεται το linux?

Μην πάς μακριά:

1) Στην διανομή σου, όπου (ίσως) υπάρχει το .au όπου ο ίδιος ο Linus
προφέρει το Linux όπως πρέπει να προφέρεται (και όπως ο ίδιος θέλει να
προφέρεται αυτό που έφτιαξε ....)

(Αν δεν βρείς το .au, πήγαινε στο http://www.linux.gr)

2) Ερώτηση 3.3 του LGU-FAQ
(http://homepages.pathfinder.gr/lgu_faq/index.html), δηλαδή με λίγα
λόγια το θέμα θεωρείται "τελειωμένο".

> To λογικό για μας τους Έλληνες (που ακόμα και το www διαβάζουμε γού-γού-γού)

Διαφωνώ, "εμείς" οι Έλληνες, δεν διαβάζουμε γου, αλλά νταμπλιγιου,
νταμπλιγιου, νταμπλιγιου ... (αλλά άμα είχα ακούσει κάποιον μπροστά μου
να το λέει γου :-) ανάλογα με το ποιός είναι θα έτρωγε είτε βρισίδι είτε
φάπα .... :-)))

> Σε ένα γκάλοπ όμως του linux.com για αυτό το θέμα η προφορά που

Μην το κάνουμε τώρα σαν την μετάφραση της ορολογίας στα ελληνικά !!!
Οι Αμερικάνοι είναι γνωστό ότι το κάνουν αυτό ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ και για
την προφορά ...

Λοιπόν, το σωστό είναι να προφέρεται όπως ορίστηκε να προφέρεται
(Λίνουξ).

> Πρόταση: η εεεε..... εεα να διεξάγει δικό μας ελληνικό γκάλοπ...

πολλά ε έβαλες :-))

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |