eykolo

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Mar 21 16:11:59 EET 2000

On Tue, Mar 21, 2000 at 01:36:23PM +0200, Nicholas Theodorou wrote:

> Panos Katsaloulis wrote:
>
> > Exm, na epanalabw kati poy 9a to akoyseis APEIRES fores;
> > <<PSA3E STA ARCHIVES>> !
>
> 8a se stevoxwrnsw edw Pavo... to teleutaio programma gia X-treme pou
> eixe kuklofornsei stn lista dev kavei kai ppolla pragmata pia. Se
> ligotero apo eva lepto n X-treme to katalabaivei :-(

Ah well, prepei na eimai polu megas hax0r kai me duo shell scripts
mpaino aneta gia polles wres.

Me to programma tou nmav@ eftiaksa to authentication string mou
(trexontas to kai grafontas se ena arxeio ti ebgaze to telnet otan
sundeomouna sto localhost 6699), kai meta bour gia na kano to wrapper
script sto ~/bin/auth.extreme:

    #!/bin/sh
    echo 'HERE_GOES_THE_STRING'

Ystera, ekana kai to ejhs omorfouliniko socket(1)-wrapper sto antistoixo
script ~/bin/extreme:

    #!/bin/sh
    exec socket -bqfl -p $HOME/bin/auth.extreme -s 6699

Auta.  Twra meta apo ka8e reboot, prepei na thymamai na trekso to
~/bin/extreme wste na meinei sto background to thingie pou thelei i
x-treme na milisei mazi tou.

Den blepo omws na trww random hangups, oute se ena lepto, oute se polu
perissotera.

- Giorgos Keramidas