eykolo

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Tue Mar 21 22:45:56 EET 2000

In article <38D75EB7.355A8150 at math.auth.gr>,
	ntheo at math.auth.gr (Nicholas Theodorou) writes:
> Θα σε στενοχωρήσω εδώ Πάνο... το τελευταίο πρόγραμμα για X-treme που είχε
> κυκλοφορήσει στη λίστα δεν κάνει και ππολλά πράγματα πια. Σε λιγότερο από ένα
> λεπτό η X-treme το καταλαβαίνει :-(

Isws kati moy 3efeygei (opws to oti den xrhsimopoiw x-treme :) alla pantws
thn teleytaia fora poy to dokimasa meta apo olh aythn thn istoria poy
kapoios 9es/nikios elege ares mares gia tin Mayrogiannopoylo, moy doyleye
mia xara xwris periorismo ston xrono...

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: