X header files & libraries & Licq

Konstandinos A. Saipas saipman at eexi.gr
Mon Mar 20 23:56:49 EET 2000

On Mon, 20 Mar 2000, Fotiou, Marios wrote:

> Έχω και εγώ πολλά προβλήματα στην εγκατασταση του Licq στο RedHat 6.1 που
> έχω. Αρχηκά μου ζήταγε άλλη έκδωση του QT από αυτή που εγκαταστεί το RedHat.

Μιλώντας πάντα για το latest:
[root at saip /root]# rpm -qv licq
licq-0.76-1.rh6.1

θέλει:
[root at saip /root]# rpm -q --requires licq
qt >= 2.0.2

και αρκετά άλλα πακέτα που λογικά πρέπει να τα έχει το rh σου, αλλά και αν
δεν έχουν εγκατασταθέι θα τα βρείς στο rpmfind.net ή στο cd του distro
σου.
Πάντως για να δείς τι χρειάζεσαι για να παίξει σωστά, κατέβασε το απο το
rpmfind.net και μετά δώσε την εντολή rpm -qp --requires
licq-0.76-1.rh6.1.i386.rpm και κατόπιν μπορείς να κάνεις rpm -qf
ena-ena-ta-files-apo-th-lista-poy-soy-ebgale-h-prohgoumenh-entolh και
να δεις αν το έχεις. Αν δε το έχεις αφού ψάξεις το δισκάκι του rh και δε
το βρείς, μια επίσκεψη ακόμα στο rpmfind.net είναι το πιθανότερο οτι θα σε
σώσει.

> πάω να βάλω το Licq άλλο πρόβλημα, του
> λύπει το ncurses 5>, δυστυχώς δεν μπορώ να βρώ αυτό το πακέτο πουθενά για
> Red Hat.

Είσαι σίγουρος οτι δεν έψαξες το cd του distro σου;

[root at saip /root]# rpm -qa |grep ncurses
ncurses-4.2-25
ncurses-devel-4.2-25
ncurses3-1.9.9e-9

Ψάξε στο δισκάκι του redhat και θα το βρείς εκεί να σε περιμένει.

> από updates κάθε μέρα. Αυτό το φαινόμενο είναι απαράδεκτο κανονικά κανένα
> rpm δεν πρέπει να βγαίνει free για download όταν ξέρουν ότι δεν μπορεί να
> γίνει install στη τελευταία έκδοση του Red Hat.

Επειδή σε εμένα έκατσε χωρίς να έχω περάσει κανένα τρελό πακέτο, μάλλον δε
θα πέρασες κάποιο απο τα dependencies του licq(που υπάρχουν στο
ίδιο το rh). Κατέβασε το latest και try again, και εάν έχεις πρόβλημα mail me
προσωπικά να σου πω τι έχω και τι δεν έχω μήπως λυθεί το πρόβλημα των
dependencies.

Regards,

Konstandinos A. Saipas
saipman at eexi.gr, k.saipas at wmin.ac.uk
MSc Computer Networks & Communications @ University of Westminster

BOFH Excuse of the day: Decreasing electron flux