X header files & libraries & Licq

Fotiou, Marios Marios.Fotiou at gbr.xerox.com
Mon Mar 20 16:08:01 EET 2000

Νίκο

Έχω και εγώ πολλά προβλήματα στην εγκατασταση του Licq στο RedHat 6.1 που
έχω. Αρχηκά μου ζήταγε άλλη έκδωση του QT από αυτή που εγκαταστεί το RedHat.
Παρεπιπτόντως είχα κατεβάσει το RPM του Licq. Έτσι λοιπόν κατεβάζω το
αντίστοιχο rpm...μπαίνει μια χαρά... πάω να βάλω το Licq άλλο πρόβλημα, του
λύπει το ncurses 5>, δυστυχώς δεν μπορώ να βρώ αυτό το πακέτο πουθενά για
Red Hat. Επόμενη κίνηση? sources και compile to Licq...Αποτυχία και εκεί δεν
θυμάμαι για πιο λόγο όμως, αλλά θυμάμαι ότι το configure script κάπου
κόλλαγε και δεν έφτιαχνε το makefile... τέλος θεορώ ότι η έκδοση του Licq σε
RPM έπρπε να είχε τεσταριστεί σε ένα generic RedHat 6.1 installation και όχι
στο super updated Red Hat του Μίτσου που έχει ASDL και δεν κάνει τίποτα άλλο
από updates κάθε μέρα. Αυτό το φαινόμενο είναι απαράδεκτο κανονικά κανένα
rpm δεν πρέπει να βγαίνει free για download όταν ξέρουν ότι δεν μπορεί να
γίνει install στη τελευταία έκδοση του Red Hat.

Ευχαριστώ

Μάριος Φωτίου