eykolo

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Mar 20 18:51:26 EET 2000

Michalis wrote:

> telika den itan toso diskolo oso lene diaforoi (blepe RAM...)

No comment here :-)) (άλλωστε δεν νομίζω να έχεις ΥΠΟ-φορητό :) καλά,
καλά !!! σταματάω :-))

> patera mou na afisei to word :)

:-) Και να γράφει που ?? Στο vi ??? :-))

> Eixa dei kapou mia homepage pou perieixe diafora howto's sta
> ellinika..(nomizw itan tou Dj Art ? de thymamai)
> mporei kapoios na mou dwsei ti dieythinsi?

E, ..... , στο site μου (δες το signature κάτω), δεν υπάρχουν how-to's,
απλά ένα guide. (Αγνόησε το FAQ, πλέον το σωστό βρίσκεται στο
homepages.pathfinder.gr/lgu_faq/index.html)

Τα ελληνικά HOW-To's κλπ... βρίσκονται στον hellug. Λοιπόν, για να μην
γράψω εδώ μιά αράδα links, επισκέψου το http://www.linux.gr :-) Είναι
εκεί μαζεμένα όλα ... Προς το τέλος της σελίδας, αναφέρονται τα links
(ελληνικά πρώτα και μετά αγγλικά) για όλα τα How-To's

Επίσης, για "διάβασμα" μην ξεχάσεις το http://magaz.hellug.gr

> Kati allo: Prepei na parw to paketo Xfree86 4.0 ? exw nomizw to 3.3.1..

Ε, τί εννοείς πρέπει ?? Αν έχεις προβλήματα, δεν βρίσκεις XServers για
την κάρτα γραφικών σου κλπ .... θα μπορούσες με "λίγο κόπο" να το
αναβαθμίσεις .......

> Episis, ayti ti stigmi exw redhat 6.0. Na kanw upgrade sto 6.1 ?

Και πάλι, εμάς ρωτάς ?? :) Αν χρειάζεται να το κάνεις ... κάντο. Αν θες
να περάσεις τον χρόνο σου .... :) κάντο. Αν το χρειάζεσαι κάντο. Αν δεν
σε "καίει" και τόσο, περίμενε την 6.2 :-))

> (kai pws
> ginetai arage..)

Έλα τώρα .... προφανώς χρειάζεσαι είτε το CD, είτε να το κατεβάσεις από
το Internet. Επιπλέον, αν θες να αναβαθμίσεις μόνο μερικά πακέτα,
κατέβασε μόνο αυτά και όχι όλο το 6.1 ..... (και μετά :) .....
dependencies τα dependencies ..... :) θα γεμίσεις το σακούλι, εε...
ήθελα να πώ το σκληρό :-)) Το σκληρό!!!, δεν λέω το bandwidth, γιατί με
την x-treme ...... μάλλον τελικά θα "πληρώσεις" πιο πολλά :)

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |
| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |