ερωτήσεις ενός αρχάριου

Harris Istikoglou iraklis13 at hotmail.com
Tue Mar 21 02:01:25 EET 2000

Είμαι μέλος της λίστας εδώ και 3 μήνες και είναι η πρώτη φορά που γράφω σε αυτήν.
Γι' αυτό εάν ρωτήσω κάτι που έχει ήδη ξανασυζητηθεί παρακαλώ να μην με "κράξετε"
Κατ' αρχήν πριν περάσω στις ερωτήσεις μου θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια τον φίλο μου Βασίλη Βασαϊτη, ο οποίος με μύησε στον υπέροχο κόσμο του Linux.
Ας περάσουμε στις ερωτήσεις :
1) Τα Windows έχουν την δυνατότητα stand by.Αντίστοιχη δυνατότητα έχει το Linux;
2) Πάλι στα Windows, μπορείς ύστερα από ένα ορισμένο χρόνο απραξίας της οθόνης ή του σκληρού δίσκου να τα θέσεις σε κατάσταση suspend.Το Linux αντίστοιχη δυνατότητα έχει;
3)Ξέρει κανείς πόσα μέλη έχει αυτή η λίστα;
4)Γνωρίζει κανείς κανένα λογιστικό πρόγραμμα για Linux;

Ευχαριστώ εκ' των προτέρων

               Harris "Bullard" Istikoglou
studing accounting in university of Thessaloniki
e-mail-->iraklis13 at hotmail.com
             linuxx13 at hotmail.com