The Power of Linux

George Chlapoutakis ca9gch at yahoo.com
Mon Mar 20 13:36:13 EET 2000

--- "Fotiou, Marios" <Marios.Fotiou at gbr.xerox.com>
wrote:
trinux...to opoio
> trinux ekane configure
> ton eayto tou sto diktyo, phre ip, kai ola doulepsan
> roloi me th mia...kai

Nai, teleiws goustoziko zwaki, den einai? San gataki,
ka8aro kai aneksartito!!

> op eixa priviledges gia apisteyto scanning, sniffing
> kai monitoring se OLO
> to diktyo...tsk tsk eblepa ton proxy mou na dinei
> kai na pernei se ena
> connection me ena ligo periergo ip sthn port
> 8000...xmmm ti einai
> ayto...sbhnw to trinux, epistrofh sta NT, xwnnw to
> ip ayto sth 0esh tou
> proxy...oooop no more banned sites.... :)

Tsk tsk tsk...pou paei o kosmos meta sou lene...
Gia na mpike se kapoio meros kati to opoio na
apagorevei se kapoion na kanei kati allo (kati...pou
na kaiei!!) simenei oti autos pou to evale eixe kai
enan n logo (oso ili8ios kai na einai, o logos).

> xamogelo
> katey0eian.....xmmm mhpws
> prpei na dokimasw kai to hunt ligo....to Trinux
> einai gemato apo network
> security tools, einai ENTELWS transparent eidika
> otan kserw pws o
> administrator den kserei kala kala na kanei ls afou
> ola douleyoun se NT...

Never underestimate your opponent (kanonas sto skaki
kai sthn zwh genikotera). Idiws an o hrwas ths
istorias einai cracker-wannabe-pou-8elei-na-kanei-<tsk
tsk tsk>-surfing!!

> ekana reset mpolika connection, maskareythka san
> mail server klp klp

Egw 8ewrousa oti to karnavali ths patras teleiwse!!!
Ftou <censored>, kai den mporw na katevw apo Agglia!!!

> etsi
> apla me 2 bootable disketes kai ena systhma pou
> etrexe eksoloklhrou sth
> RAM...

Nai, auto einai poly omorfo ws kolpaki, I have to
admit!!! Swzei zwes, opws h farmakeutikh voi8eia ths
Unicef!!!!!

>kai ama ekana download kai thn allh disketa 0a
> eixa kai X windows...

Etsi nomizeis!!! An, oso ekwpragmatiko kai na sou
fanei, diavazes to installation-howto-thingie 8a
evlepes oti auto pou 8a exeis me thn deuterh disketa
(vasika 2h kai 3h) einai ena tromera stripped down X
thingamagic pou vasika trexei mono ena terminal kai
(an 8ymamai kala) den exei oute mouse kan (eixa dei
oti to kanei redirect sthn /dev/null???).
I8iko didagma:Diavazoume ta howto kai installation
guides!!!

Filika
Giwrgos Chlapoutakis

=====