X header files & libraries & Licq

Nikos Theodorou ntheo at math.auth.gr
Sun Mar 19 15:46:29 EET 2000

Λοιπόν, δεύτερο πρόβλημα:

Θέλω να εγκαταστήσω το Licq. Έχω κατεβασει το
πηγαίο πρόγραμμα από τη σελίδα τους,  το μεταλώττισα κατα τα γνωστά και
εγκαταστάθηκε. Στη συνέχεια πρέπει να εγκαταστήσω το Qt Plugin.  Αυτό
απαιτεί Qt 2, το οποίο εγκατέστησα από το rpm της διανομής (SuSE 6.2).
To configure λέει:
configure: error: You need to have the X11 libraries and headers
installed.
Υποθέτω ότι είναι εγκατεστημένα (διαφορετικά δε θα είχα Χ, εκτός κι αν
κάνω λάθος). Τα README δε βοηθούν, με μόνη εξαίρεση το README.SLACKWARE
το οποίο προτείνει:
./configure --with-x --with-qt-inclides=/usr/local/qt-2.0.1/include
--with-x --with-qt-libraries=/usr/local/qt-2.0.1/lib
Άλλαξα τις διαδρομές με τις αντίστοιχες δικές μου (νομίζω ότι τις βρήκα
σωστά) .(αυτές είναι για το Slackware, προφανώς) και είναι
/usr/lib/qt/include και /usr/lib/qt/lib αντιστοίχως και το έτρεξα, αλλά
δεν είχα αποτέλεσμα.  Το βιβλίο της Suse  δε με βοηθάει....

Καμία βοήθεια;

--
Νίκος Θεοδώρου (Gordon)
WEB:    www.math.auth.gr/~ntheo