Prosoxi sto kanali #linux tou GRnet !

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Mar 19 14:56:28 EET 2000

On Fri, Mar 17, 2000 at 10:26:36PM +0200, Nikos Melissnvos wrote:

> Stelno ayth thn anakoinwsh se osous neous xrhstes linux apofasisoyn na
> mpoun sto #linux tou GRnet.
>
> San adahs pou hmouna, me kovane synexeia th syndesh giati eixa to
> <8rassos> na lew "den gnwrizw pws..."

Ti ennoeis 'se kobane' tin grammi?  An kapoios mporei kai se pairnei
thlefono tin ora pou eisai online kai exeis energopoihsei tin anamoni
klhshs, akoma kai xoris na einai o super-wow hacker, einai paneukolo na
se petajei ejo apo kapoio provider!

Twra, an kapoios ontws se petage 'ekso' oxi apo tin grammi, alla apo to
kanali, giati pisteuei oti eixe plaka, ti na po... h orimotita kai to
poso prepei na sebomaste ton kathena fainetai panta oxi apo to ti leei,
alla apo tis prakseis tou.

Oso gia to an sto kanali prepei na mpaineis, esu, h o opoiosdnpote,
(an kai isws den tha eprepe na pairno ego to logo gia tous upoloipous
tou kanaliou, poios sto kato kato me ekane advocate?) den ksero kapoio
logo pou na min epitrepei na mpei o opoiosdnpote sto kanali.  Akoma kai
autoi pou mpainoun irc me *!root@* address, pou simainei oti parolo pou
einai gnosto pos to irc den einai arketa asfales gia na to trexoun san
root, autoi epimenoun, to mnvuma tou ChanServ pou tous kanei KICK, einai
arketa katatopistiko.

Twra an pragmatika den sou aresei sto kanali, kai ontws upofereis bre
paidi mou apo tous m&^$%$kes (panta kata tin apopsi sou) pou einai ekei
mesa, einai nomizo polu apli kai katavontn i politiki tou GRnet, se
tetoia themata.  An den sou aresei kapoio kanali, apla den pas ekei ;)

Epishs, aplo einai, sto GRnet kai se alla IRC networks, na kanei
register kapoios ena kanali me o,ti onoma thelei, kai na ftiajei ekei
tin dikia tou parea, me tous dikous tou kanones.  Auto snmaivei pos
apla an se kapoion den aresei to #linux mporei aneta na ftiajei diko
tou kanali me onoma #linux-cafe, #linux-friends, #linux-for-all,
otidnpote...

> PROSOXH MEGALH !!!
> FYGETE AMESWS APO 'KEI !!!
>
> gia opoion den me pisteyei as mou zhthsei ta bmp screenshots.

Pou den apoteloun ka8olou sobaro apodeiktiko stoixeio, opws den stekoun
kai san apodeijeis ta logs apo kapoio server.  Kati pou mporei aneta na
parapoin8ei, den einai apodeijn gia tipota.

Ciao,
- Giorgos Keramidas / charon:{#bsd,#linux,#patra}@nana.irc.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html