patajon men, akouson de

Panagiotis K. Prokopiou redarrow at x-treme.gr
Sun Mar 19 01:55:47 EET 2000

mia kai egine kouventa thelo kai ego na po oti to mandrake sumperiferetai ligo
perierga...
Sto pc mou exo mia cs4232 karta hxou h opoia me oss douleuei psilokala (kolaei
kamia fora, kai hxo exo ksana mono meta to reboot)
Tespa... otan to egkatesthsa hxo den eixa! to sndconfig mou elege na epilekso
io 500+ pou den htan ths karta mou fisika kai to lothar apotixia... To periergo
einai oti oute manual egine tipota... ospou ekana reboot kai eida to minima
sound OK. Eixa bebaia piraksei to conf.modules allios den tha ginotan tipota.
Meta eipa na valo alsa kai perimena oti den tha exo problhma... Ela omos pou ta
resources den htan availble, h' kati tetoio. H lysh htan na ksanapirakso to
conf.modules.
Pistevo oti to kudzu h' pos to lene einai ipefthino. Diladi meta to boot den
fortonoun modules giati ta resources einai "kathlimena"

P. Prokopiou <passenger at toxo.com>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html