It is f***ing preety but.....

Nicholas mcmxc at freemail.gr
Sun Mar 19 00:00:32 EET 2000

DJ Art wrote:

> Εγώ δεν νομίζω να θέλει πολύ ψάξιμο ένα απλό διάβασμα του README.
>
> Το οποίο README λέει σε γενικές γραμμές:
>
> " 1) Εκτελέστε ΑΥΤΟ για compile --> παραγωγή ενός απλού module (.o)
> 2) Μετά, φροντίστε ο πυρήνας σας να είναι "έτσι".
> 3) Μετά, κάντε και ένα alias ΤΑΔΕ ΤΑΔΕ στο modules.conf και καθαρίσατε
> ......"
>
> Πόσο δύσκολο είναι πιά ???

-=-=-=-=-
Δεν έχω SB Live και ούτε έχω ψάξει το παραπάνω απλά διάβασα στο
support database της SuSE ότι το παραπάνω έχει πρόβλημα στο SuSE 6.3
(θυμάμαι και μερικά μαιλ τα οποία είχαν περάσει από τη SuSE mailing list
για αυτό το θέμα) και νόμιζα ότι θα είχε πρόβλημα με αυτό όποτε
έστειλα το link για τις οδηγίες από τη SuSE
Βέβαια αυτό μπορεί να έχει διορθωθεί πλέων αλλά δεν είμαι σίγουρος.

Mπορεί να το παρατράβηξα λιγάκι (αλλά πες το αυτό σε κάποιον
που όταν διαβάζει το README έχει συνηθίσει στο:
"Double click on Install.exe" ;-)

--
Nicholas

 11:33pm  up 4 days,  6:05,  5 users,  load average: 1.30, 1.26, 1.23

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html