Prosoxi sto kanali #linux tou GRnet !

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Sat Mar 18 20:16:25 EET 2000

In message <4.3.1.2.20000318124500.00b56c80 at edu.uch.gr> ,
Kwsths <math1890 at edu.uch.gr>  was rumoured to have said about
`` Prosoxi sto kanali #linux tou GRnet ! '':

> kala ayto exei sxesh me th lista re seis?

Oxi, alla ayto de stamathse kanenan sto parel9on...

> den 3erw an einai idea mou san polla ili8ia mynhmata den erxontai apo to
> usenet?

Den einai idea soy, einai ena basiko problhma poy exoyn oi mailing
lists me news gateway. Otan diabazei kapoios epilektika ta mhnymata mias
listas apo news einai pio eykolo na thn dei san chat (opws dystyxws kanoyn
merikoi) - apo thn allh, otan pairnei sto mailbox toy ta panta
(synh9ws) to skeftetai ligo prin na kanei post.

Oso gia periodiko posting toy FAQ poy anefere o I. Ioannoy, kalh idea
alla edw de diabazoyn oyte tis tesseris grammes toy footer! :)

Basika xreiazetai enas tropos remote physical punishment :>

Rgds,
sb.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html