Port to Linux

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu Mar 16 23:21:31 EET 2000

Hello Linux-greek-users!

  On 16 Mar 00, Linux-greek-users wrote to All with subject "Port to Linux":

 L> Yparxei mia pi8anothta na DOKIMASTEI na ginei port to linux gia
 L> enan epe3ergasth sta plaisia enos project.
 L> H erwthsh exei ws e3hs:
 L> O swstos tropos gia na ginei port einai na "metafrasoume" ola ta
 L> assembly arxeia tou kernel (profanws kapoiou arxaiou p.x 1.0.0)
 L> kai meta na dokimasoume na kanoume compile ton kernel me ta tools pou
 L> parexei o kataskeyasths ?? h mhmpws yparxei kanenas pio "swstos"
 L> tropos

o kernel xrhsimopoiei se megalo ba8mo GCC extensions, opote xreiazeste
opwsdhpote GCC. O swstos tropos einai :

Prwta kaneis port (h briskeis) ta binutils kai ton GCC me target thn
arxitektonikh poy 8eleis. Ystera koitazeis ti xreiazetai to systhma gia na
kanei initialize ton eayto toy, na fortwsei kwdika apo kapoy, kai na ton
ektelesei.

Ystera grafeis drivers plhktrologiou kai o8onhs, h seiriakhs - wste na mporeis
na BLEPEIS ti ginetai sta epomena stadia :>. Twra 8a prepei na mporeis na
kaneis compile kai boot ena programmataki poy grafei synexws "a". Na 8ymasai
oti den mporeis na xrhsimopoihseis routines biblio8hkhs h system calls, giati
poly apla den yparxoyn s'ayto to shmeio :> .

Twra arxizoyn ta wraia. Prepei na kaneis port to memory management subsystem.
Ayto genikws xarakthrizetai ws "palouki". Fault handlers, TLB, page mappings,
ktl ktl ktl.

Ystera seira exei h fork(). Allo gelio ekei, prepei na breis pws kaneis task
switching sto mhxanhma sou, to task segment structure, kai alla diafora wraia.
Otan 8a oloklhrwseis to memory management kai to task switching, eisai arketa
konta sto na kaneis boot enan kernel poy trexei arketa swsta wste na typwsei
merika mynhmata sthn o8onh prwtoy petaksei ena megaloprepes kernel panic.

Ystera xreiazesai i/o drivers, disk drivers, terminal drivers ktl ktl ktl...
telika 8a ftaseis sto shmeio poy 8a mporeis na kaneis mount ena filesystem kai
na trekseis ena statically linked executable apo kei

Meta, prepei na kaneis port thn libc....

... kai ta ypoloipa einai istoria

--
Christos Ricudis

Boh8a ena an8rwpo kai 8a se 8ymh8ei.
Thn epomenh fora poy 8a xreiastei boh8eia.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html