ssh-2.0.13 + inetd

Panayotis Vryonis vrypan at hellug.gr
Thu Mar 16 11:10:40 EET 2000

Michalis Kabrianis wrote:

> On 14-Mar-2000 Panayotis Vryonis wrote:
> > Exw to ekshs problhma:
> >
> > Exw sthsei to ssh-2.0.13.
> > Douleuei swsta, an ksekinhsw ton sshd2 apo command line me
> > "sshd2".
> > Prospa8w na ton balw na shkwnetai apo to inetd kai exw pros8esei
> > thn grammh:
> >
> > ssh     stream  tcp     nowait  root    /usr/sbin/tcpd
> > /usr/local/sbin/sshd2 -i
> >
> > sto /etc/inetd.conf
>
> Mia erwtisi:
> Ekanes compile me --with-libwrap gia na doulevei me TCP-wrappers?
> Exw tin entypwsi oti ayto prepei na einai to problima.
>
> <snip>

Nai, eixa kanei me --with-libwrap... :-( . Tespa, 8a to balw sta rc files,
den einai kakh idea. Epipleon, to sshd2_config exei mesa
ta directives AllowHosts kai DenyHosts, opote mporei kaneis
na elegxei apo ekei se poious epitrepei/apagoreuei.

Thanks,

Panayotis.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html