*.0 Εκδόσεις (was Re: Eksafanisi partition. Ftaiei to Linux?)

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Wed Mar 15 19:53:55 EET 2000

On Wed, Mar 15, 2000 at 05:34:13PM +0200, DJ Art wrote:
> Είσαι τώρα σοβαρός που το γράφεις αυτό ??? Επιπλέον, είσαι σίγουρος ??
> Να αρχίσω να αραδιάζω παραδείγματα ??? (καλή ιδέα :-)
> Πρώτο και καλύτερο το Slackware 7.0 Από ότι έχω δεί δεν έχει τέτοια
> "χοντροκομμένα" προβλήματα.
Το slakware δεν είναι και τόσο εμπορική distro. Περισσότερο συγκρίνεται
με debian και freebsd παρά με το redhat. Ο Αντώνης μιλούσε για πιέσεις
της αγοράς που στις συγκεκριμένες distro δεν είναι (και τόσο) μεγάλες.

> RedHat 6.0 !!!
> Suse 6.0
Αυτά είναι τα αντιπαραδείγματα. Πράγματι στις συγκεκριμένες διανομές δεν
υπάρχουν περισσότερα προβλήματα απο τις αντίστοιχες 6.χ, 5.χ (χ>0).
Αυτό γιατί όλες τους οι διανομές βγαίνουν χωρίς ιδιαίτερο testing,
αφου, πετάνε τον πιο τελευταίο kernel που θα βρούνε, και την τελευταία
έκδοση κάθε προγράμματος. Θυμάμαι ότι δεν είχε βγεί ακόμη ο 2.0.zz πυρήνας
και η redhat είχε χώσει τον 2.0.zzpre841239 ώστε να προλάβει την suse (αν
θυμάμαι καλά το zz πρέπει να ήταν 36).

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr