xconsole

Giannis Papaioannou jhn at egnatia.ee.auth.gr
Wed Mar 15 16:43:20 EET 2000

On Wed, 15 Mar 2000, Antonis Tsolomitis wrote:

> Pws mporw va exw to xconsole va trexei sto runlevel 5 kai
> va emfavizetai sto katw deksia meros tns o0ovns?

oi palioteres dianomes eixan ton xdm anti kdm h' gdm
sto /usr/X11R6/lib/X11/xdm eixe to Xsetup_0 opou etrexe progs
me root perms kai to Xsession pou etrexe progs me perms tou user
ekane login, se ena apo ta dyo htan kai to xconsole

> Dokimasa me mia dnlwsn sto inittab tou styl
> co:5:respawn:/usr/X11R6/bin/xconsole -geometry klp klp
>
> kai mou leei
> Error: Can't open display.
>
> Ayto to programma etrexe default to level 5 se palioteres
> diavomes alla twra to exouv bgalei.

opws katalabes o xdm etrexe default sto level 5 alla twra ton exoun bgalei

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html