Eksafanisi partition. Ftaiei to Linux?

Antonis Tsolomitis atsol1 at iris.math.aegean.gr
Wed Mar 15 09:47:39 EET 2000

>     Polloi mou eipan oti pi8anon na eu8unetai to Linux gia auto. An kapoios

Yparxouv eidikoteroi edw mesa gia ayto alla va pw kati pou mou etyxe kai
isws bon0nsei. To Linux dev ftaiei gia ayto. Isws omws
ftaiei to Mandrake 7.0 (kala pou kavw kai dev bazw pote *.0 ekdoseis...)
Isws kata tnv egkatastasn to afnses va sou kavei resize to fat twv
Windows.

Otav to dokimasa se eva mnxavnma meta mou ebgaze problnmata me
to filesystem pou ntav kovta sto partition twv Windows.
Milouse gia overlapping sectors. Twra mporei ayto pou lew va eivai
asxeto me to problnma sou alla to lew mnmpws kapoios allos katalabei kati
perissotero apo emeva.

Pavtws to resize pou kavei to Mandrake 7.0 prepei va 0ewrntai to poly
beta.

Bale to to Mandrake 6.1 n' to 7.1 otav bgei. Mnv bazete *.0 ekdoseis.
Tis bgazouv sta grngora gia emporikous logous (pieseis apo tnv agora)
kai eivai sxedov pavta problnmatikes.

Twra oso gia to Norton eivai kai psilomapa. Exw dei diskous pou
to Norton leei oti eivai pevtaka0aroi kai sto epomevo reboot twv Windows
dev exei meivei tipota or0io stov disko. Apo ious allo tipota.
Dev formareis ta Windows va nsyxaseis.... ;

AT.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html