Perierga kolimata

Sidhropoylos Atanasios msx at kil.forthnet.gr
Wed Mar 15 03:09:09 EET 2000

Antonis Tsolomitis wrote:

> eprepe va dwseis
> setfont
> (aveksartnta tou av eblepes ti egrafes n' oxi. Mallov problnma
> me tnv karta grafikwv. Ti karta eivai?)

Xmmmm Ayto ontos to eixa jexasei 8-) Telos panton. Prokite gia mia apli S3 Virge
me 2MB markas M'ekapses. Alla to oreo einai oti eno egrafe DEN dexotan
entoles.... Dokimasa kai shutdown kai su (prin to shutdown sta tifla) kai ctrl +
alt + del to opoio mou kanei aytomata shutdown alla tipota den epeze. Kai opos
eixa pei DEN mporousa na kanw login apo tis alles konsoles pou mporousa na paw
alla oxi na jexorisw th sta komatia grafh. Mexri kai sync edosa gia na mio8oun
ta pi8ana problimata apo to reset alla...... kamia apantish apo to mhxanima.
Tipota apolitos.

> 0a sou eivai xrnsimo va diabaseis to documentation tou
> SysRq plnktrou sto sxetiko ar0ro tou Magaz.
>
> AT.

Kala kai agia men ayta ta kolpa alla.... Katarxas eimoun me ton pirina pou dinh
h SuSE kai den exei tetia kolpa. Kata deyteron thn teleytea fora pou prospa8isa
na kanw compile ton pirina den mou epetrepe ppp sindeshs (kapoia tarzania ths
SuSE mirizome) parolo pou to dokimasa kai san module kai san bild in. Etsi to
afisa gia allh mera pou 8a eimoun poio...... kefatos 8-). Eki eixa bali kai to
SysRq alla..... 8-)

Sidhropoylos A8anasios

msx

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr