Mandrake & Netmod

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Tue Mar 14 22:26:08 EET 2000

In article <8alb54$ea2$1 at ulysses.noc.ntua.gr>,
	"Vassilis Sotirakis" <sotirakis at ath.forthnet.gr> writes:
> Me to ISDN omws? Sto Suse 6.3 pou exw se allo PC yparxei ISDN Configuration
> mesw YAST.  Sto Mandrake 7.0 omws tou RAM den perilamvanetai tipota.
> To XISP pou to vriskw ?

To NetMod den anagnwrizetai ws "ISDN" - mporeis na to xrhsimopoihseis san
opoiodhpote serial modem. Arkei na to baleis sth ttyS1
:)
Opote opws katalabaineis ase kalytera to yast sthn isixia toy kai mh to
zoriseis na brei ISDN modem - ayta einai gia ta internal kata kyrio logo.

Twra, poy to briskeis to XISP; Ypo9etw mia bolta sto www.freshmeat.net 9a
soy lysei aytes kai apeires alles tetoies apories!

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html