Hosts.deny

Nick Mpeglitis nmpeglit at ucnet.uoc.gr
Tue Mar 14 10:59:07 EET 2000

  Tha ithela na me voithisete se ena provlima pou exw.
  Exw ena pc me egatesthmenh RedHat .
  Tha ithela na mplokarw thn prosvash se oles tis yphresies se ips pou arxizoun apo 200.10.10.* px.  Pera apo firewalls kai mono mesw linux prospathw alla kati den kanw swsta mallon. Dokimasa na valw sto hosts.deny ALL kai meta na epitrepw mono ip pou pragmaika xreiazontai aftes tis ypiresies ( telnetd,ftpd e.t.c) alla den doulevei. Isws den to exw grapsei akrivws opws xreiazetai. Gia paradeigma sto hosts.deny  exw   in.telnetd : ALL:ALL .

  Mporeis na kaneis to eksis. Sto /etc/hosts.deny bazeis ALL: ALL at ALL pou shmenei oti kobeis oles
  tis uphresies apo olo ton kosmo. Ystera sto /etc/hosts.allow bazeis me th swsth domh mia - mia tis
  uphresies pou thes kai ta IPs. px in.ftpd: ALL at 147.52.181. ( prosoxh sthn teleia ) dhladh epitrepeis
  se ola ta mixanimata tou diktuou 147.52.181.0 kai se olous tous users ekei na kanoun ftp. To thema
  einai oti mporeis na xrhsimopoihseis ta hosts.allow / hosts.deny mono gia services pou uposthrizoun
  TCP Wrappers.

  Heh, telika h kaluterh lush einai man hosts.allow kai hosts.deny.
  Pantos kalo einai services pou den ta douleueis ( px telnet ) na ta bgazeis kai apo to /etc/inetd.conf.

  -=*\| Nick Mpeglitis |/*=-
  E-mail address: coyote at edu.physics.uoc.gr
                           nmpeglit at ucnet.uoc.gr
  Personal Home Page: http://www.edu.physics.uoc.gr/~coyote