lilo-problima

mixalis NOSPAMpriest at x-treme.gr
Mon Mar 13 16:36:12 EET 2000

prospathisa simera na egkatastisw to redhat 6.0..ola elijan kalws, alla twra
pou prospathw na kanw boot, amesws meta to PCI Device listing to sistima
kollaei enw katw aristera yparxoun ta grammata LI (profanws lilo...)
sto lilo configuration epeleja use linear mode (afou o diskos ienai lba) kai
meta master boot record ston tropo apothikeysis tou lilo..
kammia idea? mporw na bootarw me disketa (an kai otan epilegw rescue mou
leei kati kernel panic..)
eimai oligon ti asxetos me linux..(prepei na zitisw kai sygnwmh?)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html