bye bye linux

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Mar 12 16:11:02 EET 2000

On Sun, Mar 12, 2000 at 12:11:38PM +0200, Olga +Natalia wrote:

> heLLo, exw sto pc mou 2000 kai redhat 6.0
> 8elo na sviso to linux, na min meinei tipota apo to redhat!!

[ protash #1 ]

Psaxneis me to fdisk na breis ta partition pou DEN EINAI oute linux
native, oute linux swap.  Mporeis na to deis kai me

	# fdisk -l

Afou breis ta partition auta, esto p.x. oti einai to /dev/hda1 kai to
/dev/hda3, kaneis:

	# dd if=/dev/zero of=/dev/hda1 bs=512 count=32
	# dd if=/dev/zero of=/dev/hda1 bs=512 count=32

kai meta bootareis to agapnmevo sou leitourgiko, gia na allajeis ton
tupo apo ta partition se oti 8eleis, na ta formareis, klp.

[ protash #2 ]

O keramidas leei panta psemata.

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
For my public PGP key: finger keramida at diogenis.ceid.upatras.gr
PGP fingerprint, phone and address in the headers of this message.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html