XFont Server

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Mar 10 12:04:44 EET 2000

On Thu, Mar 09, 2000 at 06:24:00PM +0200, t00r wrote:

>> dokimasa na ksanakanw config ta X me to xf86config alla paparia enw
>> ksekinaei kanonika o server gia na kanei probe klp klp otan paw na
>> ksekinhsw ta x kanonika tzifos. Ayto exei ginei kana dyo fores xwris
>> na 0ymamai na exw
>
> Egw sto FreeBSD 3.1 eixa ena antistoixo problhma: Otan phgaina na kanw
> probe, ola wraia kai kala. Kai grafiko config, kai ta panta.

Statically linked binaries :p
Heheh.

> Otan phgaina na 3ekinhsw kanonika ta X (startx kai xinit), moy ebgaine la8os
> pws den yphrxe h libraster.so.1 ('h kati tetoio).

Err, uhm, elpizo to XFfree86-otidnpote na min to ebales me compile monos
sou, alla me ta ports, right?

> Sto 3.4 sobarepsa, kai exw mono konsola mesa (kati me Real Men, kati
> me antipa8eia sta GUI, me peisane), alla psaxnomai me to pnp modem moy
> twra.

Aaa, aaa, antixriste, tha pesei fotia kai tha se kapsei.
Kai den exeis Emacs v20.x se X11 na grafeis mail me to Gnus?

> $PS1="Eidate kyrie Ricoudi poy telika balame kai FreeBSD?
Ante, na apofasisoyme na sas zhthsoyme kai to QNX."

> $PS2="Einai Ricoudis 'h Ricoudhs? (kallitexniko kata to Xatzidakis, 'h
> realistiko kata to Grammatikakhs? ;P )"

> $PS3="(kai to pragmatiko 8ema toy mhnymatos) Ean 3erei kaneis pws na
> sthsw plug and play modem sto FreeBSD 3.4-GENERIC, edw eimai na moy
> pei."

What modem?

Eisai sigouros oti den einai windows-is-the-best-and-faq-the-rest modem?

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
For my public PGP key: finger keramida at diogenis.ceid.upatras.gr
PGP fingerprint, phone and address in the headers of this message.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html