pame kala...

DJ Art djart at freemail.gr
Fri Mar 10 12:16:08 EET 2000

t00r wrote:

> Polla e3wterika modems einai Win-modems, opws, px, ta Crypto :)

Ε, όχι ρε μεγάλε !!! Τα εξωτερικά Crypto δουλεύουν ΤΕ-ΛΕΙ-Α
συνεργάζονται Α-ΨΟ-ΓΑ με το Linux. Έχω 2 από αυτά (το 56άρι και το 33άρι
..... ΚΑΙ τα δύο είναι ΦΙΝΑ).

Επιπλέον, είναι και γρήγορα .... Ξέρω φίλο (ο subzero ακούει :-)))) που
είχε Supra εσωτερικό, άλλαξε, πήρε Crypto και τώρα "κατεβάζει"
γρηγορότερα .....

Επιπλέον, είναι και ΕΛΛΗΝΙΚΑ !!! Και έχουν την καλύτερη ποιότητα
κατασκευής που έχω δεί ποτέ σε modem αυτής της κατηγορίας και τα
περισσότερα αξεσουάρ πάνω τους (ναι, μιλάω για είσοδο τηλεφωνικής
συσκευής, εξτερικό ποτενσιόμετρο !!! για τη ρύθμιση της έντασης του
ήχου, καθώς και υποδοχές για ακουστικά και ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ !!!!)

Επίσης, επειδή είναι ελληνικά, είναι "δοκιμασμένα" στο ελληνικό
τηλεφωνικό δίκτυο, ώστε να αποδίδουν τα μέγιστα.

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |
| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |