pame kala...

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Mar 10 00:33:18 EET 2000

On Thu, Mar 09, 2000 at 09:31:08PM +0200, DJ Art wrote:
> "Haralabos (Bob) Tikos" wrote:
>
> > Giati na agorasei modem? den mporei na kanei mount
> > to partition? esto kai se "ro" mode.? Mpenei sto dyktio,
> > katebazei auta pou thelei , kanei reboot, mount kai copy.
> > (mikro provlhma mono sto na alaksei ta onomata twn fakelwn)
>
> Ti les ??!!??? Dev ta eipes ola: Mpaivei sto diktuo, trwei 5-6 mple
> o8oves, kavei kamia 300aria reboot sto IDIO pavta "kataskeuasma" kai
> meta afou exei EKNEURISTEI dev katebazei kav !!!!!!

Gia na parafraso palio ar8ro tou ndimou@ (nai autou, autou)...

1. Anoigei to PC.

2. Trwei mai mple othoni.

3. Anoigei pali to PC, pou auti ti fora arxizei me scandisk.

4. Sundeetai ston ISP tou.

5. Trwei alli mia mple othoni.

6. Restart ton IE5, xoris eutuxos na kleisei to modem.

7. Anoigei ena FTP, kata protimisi kati Cute, pou einai omorfouliniko.

8. Trwei mia mple othoni, kai prepei na kleisei teleios to PC.

9. Na sunexiso ...

mpa den exei vonma.

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
For my public PGP key: finger keramida at diogenis.ceid.upatras.gr
PGP fingerprint, phone and address in the headers of this message.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html