XFont Server

Ioannis Ioannou roryt at hol.gr
Thu Mar 9 14:31:58 EET 2000

Antonis Tsolomitis wrote:

> > "fixed". Den 0ymamai akribws an mou ksanabgei 0a to steilw aytousio. Tespa
> > dokimasa na ksanakanw config ta X me to xf86config alla paparia enw
>
> Apla exeis apevergopoinsei tnv ypnresia xfs n opoia divei ta fonts
> stov server. Etsi pas va ksekivnseis ta X kai ayta dev briskouv kaveva
> Font sto systnma sou.

Kai epeidi tin exw patisei kai egw, to poio pithano einai oti kati den
kathetai
kala ston xfs sto config file tou, isws kapoio path pou prostheses, kai
arnitai na sikwthei. Trexton me to xeri kai des ta minimata tou

--
I.Ioannou  <roryt at hellug.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html