Sendmail error-continue

Despoina Stamkou deppy at groovy.gr
Wed Mar 8 14:07:25 EET 2000

Kalhmera

An 8umaste eixa ena prob me th sendmail kai to e3hs error:

"An error ocured while sending the message.
The mail server responded:
rewrite:excessive recursion (max50),ruleset 3
Please check the message recipience and try again later."

To 3eperasa me to virtusertable opou tou eipa oti ola ta mail pou pane
sto deppy at domain.gr na ta kanei forward sto
deppy at www.domain.gr.
Etsi den emfanizetai pleon to idio msg alla afenos to mail den ftanei
pote afeterou me to pou kanw send to msg trexoun gurw sta 10  proccess
gia th sendmail, enw prin kanw send etrexe mono 1,auto pou thn ekane
start dhladh.
Kammia idea?

Thanks

Deppy