Abit BH6 kai Mandrake Linux

THEMiS PAPASSiLEKAS panzer at finecon.gr
Wed Mar 8 08:50:04 EET 2000

> Gia mas tous ptoxous pou exoume thn BH6 (revision 1.0) ti 8a ginei ?
> Na tin flasaroume me to bios tis revision 1.1 h 8a mas meinei sto xeri ?

    Exeis valei to teleytaio BIOS ths 1.0? 8a elege kaneis oti den prepei na exei
provlhma... Telos pantwn, to updating programma ths Award mou fainetai exei ena
switch pou chekarei th mhtrikh kai to BIOS na dei an tairiazoun, opote mporeis na
stavrwseis ta daxtyla kai na dokimaseis. Den jerw giati den doulevei to
xeirokinhto systhma tou Mandrake, pantws (ennow to na dhlwseis >64MB me to
xeri)... :(

VALiS
--
[Reality is that, which, when you stop believing in it, doesn't go away. --
P.K.Dick]

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html