Einai linuxades kai KSEROUN ti tous ginetai ( Trinity )

Mark Papadakis markp at pathfinder.gr
Wed Mar 8 00:11:18 EET 2000

Gia sas,

Mias kai twra eida to thread sxetika me to search ( kai linux sites ) sto hellug lists archive:
I Trinity arxise na mazeuei selides edw kai 5 meres kai opws katalavenete den exei mazepsei akoma 1 ..dis selides:( 800.000 currently ).Episis, to olo 'ti bgazei prwto' einai poly poliploko ( deite to about tis Trinity gia perissotera ) alla imai siguros oti se ligo kairo tha exei kanei index kai ta hellug/linux.gr.Exei dinatotita mexri 500 tautoxronus crawlers simultaneously alla distixws.. no bandwidth:/.. :)

Pantws eidi iparxun anafores sto directory mas kai sto 'wizard' gia to linux.gr kai tha to exume feature tis imeras se 2 meres.

PS: I Trinity vasizetai sto Google gia osus proseksan tin omiotita  sto ranking/emfanisi :)

Euxaristw kai pali,

Mark Papadakis
Projects Manager - Web Division
Phaistos Networks, Inc. - http://www.phaistosnetworks.gr /